Monday 22 April 2013

cerita nak kurus part 2



Alhamdulillah, ape yang saya impikan...akhirnya berhasil...walau hanya dari 65-56kg jerr dalam hampir dua 2 bulan...sudah cukup membuat saya tersenyum sorang2...rasa cam mimpi jerrr...hmmmm...tambah2 lak insan2 yang mengenali saya...pasti menegurrr...awat nampak hang kurus skit nieee..he..he..saya jawab sikit jerrr..bkn byk pon..apa yang best saya makan cam biasa cuma dah tak makan banyak cam dulu..kulit pun semakin halus...semuanya bermula secara kebetulan..semuanya terlalu pantasss...nak cerita pun tak tahu nak mula dari mana ....sbbnya saya hanya pada awal tak begitu berusaha seriusss...dan akhirnya sepenuh perhatian pada inamimibeauty nie...pada seawalnya saya just nak kurangkan sikit jerr berat badan...dan akhirnya menjadikan saya tesmoni utk semua barang yang inamimibeauty jual...alhamdulillah..saya berjaya turunkan berat badan+ kulit semakin lembut dan beseri...dan saya rasa amat berbaloi..sebabnya kos yang saya kuarkan tak begitu besar...dan hasilnya sungguh berkesan...bukan kena pergi spa atau habiskan beribu duit...tapi hasinya ...alhamdulillah...terima kasih utk semua keluarga,sanak saudara dan rakan2 yang banyak menyokong inamimibeauty hingga ke tahap ini...apa yang boleh saya ungkapkan...saya amat menghargai kalian...diatas segala sokongan kalian semua...terima kasih juga Allah kerna rezekimu untuk inamimibeauty...
dan saya pasti inamimibeauty menjual produk yang mampu untuk semua dan hasil yang sungguh berkesan... kepada semua customer inamimibeauty...semoga kalian juga kan berjaya...dan sekarang hampir 90% yang membeli produk dari kami dan mengikuti nasihat kami...mereka berjaya mendapat apa yang mereka impikan..saya juga beterima kasih di atas usaha kalian untuk sihat +cantik...moga kita sama2 menjadi insan yang sentiasa menghargai keindahan di dalam dan di luar diri kita... insya-Allah..
salam sayang saya untuk semua...dan terima kasihh...jika berminat untuk bersama kami sihat +cantik 012-6530825mimi...saya kan cuba bantu anda...




ikuti cerita nak kurus part 1

 http://gemersikbeauty.blogspot.com/




No comments:

Post a Comment